Другим кроком має бути опрацювання теорії.
Визначившись із метою, окресливши завдання, над якими будемо працювати, ми повинні ознайомитися із теоретичним матеріалом, з тим науковим надбанням, яке нам залишили видатні педагоги та психологи.
Підтримка та розвиток учнів, що володіють потенціалом до високих досягнень, є одним із пріоритетних напрямів сучасної світової та української освіти. Це відображено в базових державних нормативних документах.
Ми ознайомилися із базовими поняттями творчості: Психологія творчості. Види творчості. Поняття про творчий процес. Робота із здібними та обдарованими.
Для виявлення творчих та обдарованих учнів ми скористалися посібником "Методи діагностики творчих здібностей школрів" та пам'яткою "Обдарованими можна вважати учнів, якщо вони...", після чого заповнили "Індивідуальну картку обдарованого учня".
Під час підготовки до участі у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН на уроках англійської мови провідною ідеєю було дотримання усіх принципів, методів та прийомів "Розвитку ключових компетентностей учнів на уроках англійської мови", що є основою досягненн результату.
У свою чергу вчитель сам має бути професійно компетентним. Наводимо теоретичні засади даного питання - "Професійні компетентності педагога у парадигмі сучасної освіти".
Щодо роботи із здібними та обдарованими було опрацьовано наступні питання:
- Рекомендації педагогам у роботі з обдарованими.
- Творчі методи, які сприяють ефективній роботі з обдарованими дітьми.
- Якості, якими має володіти вчитель для роботи з обдарованими дітьми.
- При складанні індивідуальних програм потрібно врахувати проблеми обдарованих дітей.
- Умови проведення конкрсу МАН.
- Перелік наукових відділень і секцій.
- Система оцінювання робіт.
- Основні вимоги до учнівських робіт.
Комментариев нет:
Отправить комментарий