понедельник, 5 января 2015 г.

Крок 2. ТЕОРІЯ

Другим кроком має бути опрацювання теорії.

Визначившись із метою, окресливши завдання, над якими будемо працювати, ми повинні ознайомитися із теоретичним матеріалом, з тим науковим надбанням, яке нам залишили видатні педагоги та психологи.


Підтримка та розвиток учнів, що володіють потенціалом до високих досягнень, є одним із пріоритетних напрямів сучасної світової та української освіти. Це відображено в базових державних нормативних документах.


Для виявлення творчих та обдарованих учнів ми скористалися посібником "Методи діагностики творчих здібностей школрів" та пам'яткою "Обдарованими можна вважати учнів, якщо вони...", після чого заповнили "Індивідуальну картку обдарованого учня".

Під час підготовки до участі у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН на уроках англійської мови провідною ідеєю було дотримання усіх принципів, методів та прийомів "Розвитку ключових компетентностей учнів на уроках англійської мови", що є основою досягненн результату.

У свою чергу вчитель сам має бути професійно компетентним. Наводимо теоретичні засади даного питання - "Професійні компетентності педагога у парадигмі сучасної освіти".

Щодо роботи із здібними та обдарованими було опрацьовано наступні питання:
Обов'язковою умовою успішно виконаної роботи для учнів є вивчення нормативної бази:




Комментариев нет:

Отправить комментарий