понедельник, 5 января 2015 г.

Крок 3. ПРАКТИКА

Ось ми і дійшли до найвідповідальнішого кроку - до практичного виконання поставлених задач. 

Досвід роботи над розвитком ключових компетентностей учнів на уроках англійської мови як чинника успішної підготовки до участі у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН відображено у презентції, яка була представлена та обговорена на семінарі-практикумі районного методичного об'єдання вчителів іноземної мови. 


Щодо роботи за напрямами психології та педагогіки, то було використано тренінгову програму "Розвиток творчих здібностей учнів".

Також представляємо теми робіт МАН (2011-2015 рр.):
  • Трагедія краси та насолоди (за романом О. Уальда «Портрет Доріана Грея»).
  • Розвиток фонологічних навичок на початковому етапі вивчення англійської мови (з урахуванням можливих легких дефектів мовлення).
  • Англійські римівки як засіб розвитку фонетичних навичок учнів перших класів.
  • Використання елементів дистанційного навчання у школі.
  • Система ціннісних орієнтацій молодшого юнацького віку.
  • Розвиток фонетичних навичок учнів на уроках англійської мови.
  • Формування духовних цінностей старшокласників в системі роботи класного керівника.


Комментариев нет:

Отправить комментарий