Обдаровані діти – цілий світ, цінна, але досить тендітна частина нашого суспільства. Учені різних країн працюють над проблемою обдарованості.
Зміст роботи з обдарованими дітьми включає ряд завдань, а саме: сприяти розвитку кожної особистості, якомога раніше виявляти обдарування кожної дитини і максимально сприяти їхньому розвиткові.
Проблема виховання і розвитку здорової, гармонійно розвиненої особистості в усі часи була актуальною.
Мета роботи з обдарованими дітьми - створення умов для їх оптимального розвитку.
Завдання роботи з обдарованими дітьми:
- Розвиток цілісної картини світу в уявлення дитини;
- Розвиток творчого критичного й абстрактно-логічного мислення, здатностей розв'язувати проблеми;
- Розвиток здатності самостійно навчатися та здійсеювати долсідницьку роботу;
- Розвиток здатностей до самопізнання й саморозуміння, формування позитивної "Я - концепції".
Принципи, за якими будується робота з обдарованими дітьми:
- Орієнтація на змагання, актуалізація лідерських можливостей учнів.
- Орієнтація на потреби дитини.
- Максимальне розширення кола інтересів.
- Домінування розвивальних можливостей над інформаційною насиченістю.
- Ускладнення змісту навчальної діяльності.
Мета, яку я ставлю перед собою в роботі із здібнимим та обдарованими - залучення учнівської молоді до систематичної науково-дослідної, експериментальної, конструкторської й винахідницької діяльності в галузі англійської мови, психології та педагогіки.
Головними завданнями для мене є:
- створення умов для творчого самовдосконалення учнівської молоді та його стимулювання;
- виявлення, розвиток і підтримка юних талантів та обдаровань;
- сприяння додатковій освіті учнів шляхом залучення до творчої діяльності;
- забезпечення підтримки юних науковців на рівні школи;
- пропаганда наукових досліджень учнівської молоді.
Комментариев нет:
Отправить комментарий