понедельник, 5 января 2015 г.

Крок 1. СТРАТЕГІЯ

Обдаровані  діти – цілий світ, цінна, але досить тендітна частина нашого суспільства. Учені  різних країн працюють над проблемою обдарованості. 

Зміст роботи з обдарованими дітьми включає ряд завдань, а саме: сприяти розвитку кожної особистості, якомога раніше виявляти обдарування кожної дитини і максимально сприяти їхньому розвиткові.


Проблема виховання і розвитку здорової, гармонійно розвиненої особистості в усі часи була актуальною. 

Мета роботи з обдарованими дітьми - створення умов для їх оптимального розвитку.

Завдання роботи з обдарованими дітьми:
  • Розвиток цілісної картини світу в уявлення дитини; 
  • Розвиток творчого критичного й абстрактно-логічного мислення, здатностей розв'язувати проблеми; 
  • Розвиток здатності самостійно навчатися та здійсеювати долсідницьку роботу; 
  • Розвиток здатностей до самопізнання й саморозуміння, формування позитивної "Я - концепції".

Принципи, за якими будується робота з обдарованими дітьми:
  • Орієнтація на змагання, актуалізація лідерських можливостей учнів. 
  • Орієнтація на потреби дитини. 
  • Максимальне розширення кола інтересів. 
  • Домінування розвивальних можливостей над інформаційною насиченістю.
  • Ускладнення змісту навчальної діяльності.

Мета, яку я ставлю перед собою в роботі із здібнимим та обдарованими - залучення учнівської молоді до систематичної науково-дослідної, експериментальної, конструкторської й винахідницької діяльності в галузі англійської мови, психології та педагогіки. 

Головними завданнями для мене є:
  • створення умов для творчого самовдосконалення учнівської молоді та його стимулювання;
  • виявлення, розвиток і підтримка юних талантів та обдаровань;
  • сприяння додатковій освіті учнів шляхом залучення до творчої діяльності;
  • забезпечення підтримки юних науковців на рівні школи;
  • пропаганда наукових досліджень учнівської молоді.


Комментариев нет:

Отправить комментарий